Shit va segt, kanske lite baksmälla

Idag är jag verkligen supertrött... Var ute me jobbet igår, skitkul... Länge sen man dansade sådär mycket... Var nästan som på Falken tiden,hehe...
Vi startade på puben på jobbet, jättetrevligt... En gubbe som jobbat där tidigare var inbjuden å vara med så han bköd oss alla på pizza... Stora familje panpizzor... Sjukt gott...
Sen vid 22,30 tiden gick vi vidare mot en krog i närheten, aldrig varit där tidigare men det var kul... Inte så mycke folk, men vi hade som sagt kul å det blev en del öl, kanske 2 för mycket... Jag och en jobbarkompis delade taxi hem, tror jag var hemma redan vid tolv tiden...
Å idag är jag som sagt otroligt seg, men det kanske beror på att man jobbade 12 dagar i sträck oxå... Så idag har ja bara slappat, gick å la mej i sängen en halvtimme mitt på dan, så himla skönt...
Martin har fixat klart växthuset idag, så imorrn ska jag plantera ut gurka och paprika och lite andra grejjer och fixa iorning där inne... Ska bli kul... hoppas det är fint väder bara...

Ungarna börjar bli sjuka oxå,inte bra... Pauline har en hemsk hosta men hon är pigg förövrigt så vi hoppas det stannar där... Felicia är snorig och klagar på huvudvärk... hmmmm...
Har inte tid att vara hemma, ska få nya arbetsuppgifter på jobbet på måndag... Ska bli kul å lite lugnare än dom jag har nu... Och så blir det till att jobba skift, känns oxå bra... Lite mer pengar i plånboken vid löning iochmed ob´n... Och några lediga förmiddagar, skönt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0