Jag överlevde

Jag överlevde första natten på jobbet, en natt kvar nu sen är man ju lång ledig... Skönt...

Var faktiskt ganska segt å jobba inatt, men så hade jag ju varit uppe sen 5 på morronen innan... Gick riktigt bra, fick ut en massa pall så jag är nöjd... Få se vad som ska köras inatt, hoppas det är en långkörning, vore bra går fortare då...

Nu håller Martin på och river på altanen, vi ska göra om där å ha en del inglasad... Kommer bli skitbra... Imorrn ska Martin köpa virke efter jobbet så då kommer två av väggarna vara helt klara sen... Sen är det bara å vänta på skjutdörrs partierna som vi beställt...

Vi hade ju visserligen premiär i lördags och söndags och satt ute och åt, ritkigt mysigt men det var ganska blåsigt så sen kommer det vara kanon och sitta där ute...

Snart ska jag iväg till jobbet igen...

hare bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0