4 timmars sömn

Det var vad jag fick imorse... Slutade 6 på jobbet, en riktig helvetes natt... Hem å skjutsa ungarna till dagis och sen hem och duscha sen sova... Vid 11 ringde min chef... Lite lack blev jag men jag ringde upp honom iallafall (hann inte svara när han ringde)...

Det hände ju en liten olycka inatt på jobbet... Han jag jobbade med gjorde en tabbe, glömde en bottenventil så oljan rann ut... Och eftersom vi inte arbetar i det rummet där oljan kopplas så märkte vi inte det förrän larmet om att oljan var slut ringde... Då gick vi å kollade vad som var fel... En hel del olja på golvet och sköljbaljan överfull... Gahhh vilken panik vi fick, drog igång en pump för att få ut lite olja ur sköljbaljan, började skrapa golvet osv... Sen vid 6 så skrev vi en lapp till chefen om vad som hänt å att han kunde ringa till han jag jobbade med inatt... Men antagligen så fick han inte tag ihonom utan han ringde mej istället...
För den pumpen som han startade inatt var tydligen inte kopplad till nån slang utan det hade runnit ut på gården på jobbet, som tur var så pumpade vi inte ut så mycket, men han ville veta på ett ungefär hur mycket det var...

Suck!!!! Inte mitt fel men man känner sej lite skamsen ändå...

Imorrn ska vi skjutsa ungarna till Ingarö sen ska vi till mormor å morfar å hjälpa dom med lite jordfräsning och sedan ställa upp deras utemöbler... Sen när vi kommer hem så blir det nog till att fortsätta med att fixa på altanen/uterummet... Blir såååå fint, ska försöka komma ihåg å ta lite bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0