Ytterligare en intervju

Det gick jättebra på intervjun i fredags, så nu ska jag till företaget på intervju oxå... Var ju på en intervju hos bemmaningsföretaget... En urgallring på vilka som skulle bli vidare skickade till företaget som det gällde... Och han sa direkt efter intervjun att jag kunde åka dit redan imorgon på intervju, så det låter ju lovande... Och alla som dom har haft uthyrda till företaget har fått vara kvar så det låter ju suuuperduper bra... Om jag får jobbet så blir jag som provanställd av bemmaningsföretaget i ett halvår för att sedan gå över å bli tillsvidare anställd på företaget... Håll tummarna igen,tack...

Igår var vi å firade mormor som fyllde år i måndags, smörgåstårta och choklad tårta, riktigt gott...

Idag åkte vi å köpte klinkers till badrummet, antracitgrått, skitfint... vi kikade även på kakel men hittade inget som vi tyckte var fint, så vi får kika vidare... måste prata me byggfirman oxå å se om man kan få köpa vart som helst, för kaklet ska ju inte vi betala, inte allt iallafall...

Har även beställt duschen nu, ska bli sååå spännande när allt är klart,men det dröjjer ju... Men det har iallafall torkat klart nu, fläktarna är borta å i veckan ska dom komma å börja återställa allt... tjohoooo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0