så trött

Det är verkligen en superkul jobb jag har fått nu, trivs superbra både med arbetsuppgifterna och kollegorna...
Har lärt mig väldigt fort vad som ska göra och sköta linan... Så nu är jag självgående... prodchefen är imponerad eftersom jag hade 4 veckor på mej att lära mig och gå vid sidan om dom andra... Men som sagt, inte ens en vecka tog det så gick jag ensam... Men jag vill inte göra omkopplingar och spolningar själv än,då vill jag att någon ska vara med för där kan mycket gå snett, man kan tex bli duschad i motorolja som en av kollegorna blev i måndags, inte kul...

Idag ska vi åka en snabbis in till nynäsmarknad,ska bli kul å se om man hittar något kul...
Martin har varit hemma några dar me magproblem, vi vet inte om det är dom vanliga problemen eller om det är nån slags magsjuka... Vi var bjudna hem till Leo å Carro på fika men vi hoppar det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0