Jaaaaaaaaaa jag fick jobbet!!!!

Yes!!
Fick jobbet på statoil, så jäkla skönt... Dom ringde mej för nån timme å berättade det, börjar på måndag,tjohooooooo...

Har även varit å kikat på kakel idag, finns ju så jädra mycket men jag hittade ingenting som tilltalade mej... Ja förutom den vita vi ska ha som bas,det var ju inte så svårt...

Sen när jag nästan gett upp så hittade ja 2 stycken kakelplattor som jag föll pladask för, hoppas bara Martin gillar dom oxå, han skulle åka efter jobbet å kika... Skitfina... Den ena var ljusorange med som ett blommönster på, och den andra hade samma mönster men var ljusgrön... Skitcoola, verkligen min smak, så vi får se va Martin säger sen...=)

Köpte ljung oxå, kollade först på bauhaus,men dom var inge fina å sen åkte ja till eko för att kika lite,då hade dom 12 ljungplantor för 40 spänn, slog till direkt, köpte även 2 plantor sån där prydnadskål i lila...  Ska snart gå ut å plantera dom, kommer bli skitfint...


Kommentarer
Postat av: caroline

grattis till jobbet! skönt att det har löst sig nu!

2007-10-10 @ 13:54:32
URL: http://caleam.blogspot.com
Postat av: Carmen

Skoj att du redan fått jobb. Grattis.

2007-10-10 @ 17:01:32
URL: http://FamLofstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0