Skönt me helg

Så skönt me helg, inte för att man får sova längre men iallafall...

Jag kom iväg på utekvällen me jobbet iallafall, jag grävde ut bilen och körde barna till dagis, sen kom en jobbarkompis å hämtade mej... Det var verkligen skitkul... Vi var på lazerdome innan, så jäklakul, man bara sköt på allt å alla å det gick väl så  där... Jag kom inte sist iallafall, 12 av 19 hehe...
Sen duschade vi å tog varsin öl i omklädningsrummet å gick sen vidare till Golden Hits, god mat men för lite, ingen blev mätt tror ja... Och det blev några öl till maten oxå, och några efter maten... Några tokiga grabbar på jobbet fick för sej att sjunga kareoke, tror aldrig jag skrattat så mycke, hehe.. Bussen gick hem vid halv 1, var hemma vid halv 2 somnade väl vid kvart över 2 å upp kbvart över 5 igen å fixa ungarna till dagis å åka till jobbet... Lite segt var det på torsdagen på jobbet,men jag åkte dit iallafall det var några som inte dök upp...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0