Lite låg

Vet inte varför,men ja känner mej lite låg just nu... Har gått lite trögt på jobbet, men idag kändes det bättre... Lite less bara att jag inte fick gå å köra 10 liters dunkar istället för 1 liters, men men det kan ju inte jag bestämma... Fast både jag och Backis (som kör 10 liters) ville att ja skulle komma dit å köra istället,men vi får se lite längre fram, då kanske...

Imorrn är det Lucia firande på dagis,ska bli kul... Måste sluta lite tidigare så jag hinner men det var inga problem sa chefen... Måste sluta tidigare den 27e oxå, ska ta å prata me honom om det imorrn, han var upptagen när ja försökte få tag i honom... Då ska jag göra något jättekul,men det vill ja inte berätta mer om just nu,hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0