1a advent

Jahapp så var det första advent, vart sjutton tar tiden vägen, det var ju nyss sommar ju?!

Vi började plocka fram lite julsaker redan i fredags, eller iallafall så bytte jag gardiner. Igår stod jag å mamma på julmarknaden i Stuvsta, har blivit lite av en tradition, himla kul å stå där, ganska mycket folk å det gick bra i försäljning oxå...
Sen på kvällen fortsatte vi å plocka fram julsakerna... Stora bågen sattes upp i köksfönstret och en lien ställde jag i vardagsrummet sen lite små tomtar lite här och var...

Idag skulle vi ha åkt till Leo å Carro eftersom Carro fyller år, men Felicia vaknade med ont i magen och var dålig i magen, så vi ville inte riskera å smitta ner någon annan om det var nån magsjuka, men nu mår hon bra så jag vet inte vad det var...
Martin åkte iallafall dit med presenten eftersom han ändå skulle hämta Pauline hos Vivi, hon sov över där inatt...

Har städat å fixat lite idag, tog en promenad ner till centrum å köpte gardiner till vardagsrummet så nu är jag hyfsat nöjd me julpyntandet, vill helst ha mer grejjer hehe.

Martin köpte några ljus slingor till staketet å trappen fram, men tyvärr var ena sönder så det ska han byta imorrn, men nu är det mysigt även ute, tänkte köpa en lite krans å sätta hos grisarna oxå, dom måste ju oxå få pyntat...

På fredag är det julfest me jobbe,men vi får se om jag kommer gå på den, skulle vara kul å följa me barna ill gympan nångång igen, förra fredagen var jag sjuk å fredagen innan var det inventering på jobbet så jag har missat en del där, vi får se,ska snacka me dom på jobbet om vad som gäller...

Kommentarer
Postat av: caroline

synd att ni inte kunde komma. vi kanske ses nästa helg istället, om inte annat hos din farmor.

2007-12-03 @ 09:45:33
URL: http://caleam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0