Phua

Vilken nervös dag det har varit idag. Först ringde jag till personalansvariga på posten för att ta reda på lite mer om Futurum, bland annat om barnen får gå kvar på dagis samma tider som nu eller om det blir 15 timmar i veckan eftersom jag blir arbetslös... Men hon sa att dom får gå som vanligt... Sen frågade jag när allt detta skulle ske och svaret blev antigen 1 oktober eller 1 november, det fick man välja själv... Sen samlade jag mod och gick å pratade med Rachid som är arbetsledare inne på själva TechData... Frågade honom om det var han man skulle prata me om man sökte jobb där. och det var det..
Så jag berättade hela storyn för honom om vad vi fått veta i måndags, han tyckte det var helt sjukt å han ville att jag skulle söka in till dom istället, men då skulle jag lämna en ansökan till en annan kille, men han satt i möte å sen när ja gick för att prata me honom hade han gått hem... Så det första ja ska göra imorgon är att söka upp honom å prata me han...

Sen har ja mailat det andra stället jag sökte på förut och var på intervju hos... hoppas på svar från dom inom kort...
Det kanske löser sig iallafall... Hoppas det...

En annan tråkig grej är att vi har vattenläcka i badrummet igen, så nu har vi kontaktat försäkringbolag och firman som var här å fixade bardummet när vi flyttade in... Antagligen är det ett dolda fel problem... Så har vi tur (håll tummarna) så behöver vi inte betala något utan det får gamla ägaren göra... Eftersom vi gjorde en besiktning med dolda fel garanti...

Kommentarer
Postat av: Carmen

Halloj.
Vad e det som har hänt?? Står du utan jobb eller har jag fattat helt galet? *hoppas inte*
Hur e det annars då? Här flyter det på som vanligt. Kram

2007-08-31 @ 11:01:53
URL: http://FamLofstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0